Betalen

Bij ChiQ Fashion by Brit kunt u op de volgende manieren betalen:

iDEAL

Bancontact

Klarna

iDEAL

iDEAL is en Nederlandse betaalmogelijkheid. Dit is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Het betalen met iDEAL is veilig, snel en gemakkelijk. De betaling wordt direct verwerkt en zijn meteen zichtbaar in het rekeningoverzicht.

  • Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL
  • Veilig, snel en gemakkelijk

Registreren of speciale software downloaden is niet nodig

Bancontact

Bancontact is een Belgische betaalmethode. Dit is de meest gebruikte online betaalmethode in België. De klant betaald middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving. De betalingen worden direct verwerkt en zijn meteen zichtbaar in het rekeningoverzicht.

  • Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL
  • De meest betrouwbare betaalmethode van België
  • 3D-secure beveiliging

Klarna

Betalen via Klarna geeft de klant de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt de klant de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt de klant zelf met Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone.

ChiQ Fashion by Brit rekent een extra fee als je de keuze maakt om met Klarna te betalen, deze fee bedraagt €3,-. Deze fee moet altijd betaald worden, ongeacht of u ervoor kiest om de product(en) niet te houden.

Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in Klarna’s Privacyverklaring. Zorg dat je de Klarna Dienstvoorwaarden kent. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Hoe werkt Klarna:

  • In het bestelproces selecteert de klant ‘Klarna: Achteraf betalen’ als betaalmethode.
  • De klant vult zijn gegevens in en voltooit de bestelling.
  • Bij de eerste bestelling maakt een klant een Klarna-account aan, waar de klant naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invult.
  • Voor elke terugkerende bestelling vult de klant alleen e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in.
  • Na voltooiing van de bestelling krijgt de klant een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in het Klarna-account van de klant.
  • De klant betaalt op de manier van zijn voorkeur middels het online klantportaal van Klarna of de Klarna-app.